lördag 15 augusti 2009

Enkät - 10 frågor en lördag

Jag har satt ihop en liten lördagsenkät. Om du vill delta kan du för enkelhetens skull kopiera frågorna nedan och klistra in på din egen blogg. Lämna sedan en kommentar efter inlägget här så det framgår att du deltar.
  1. Vad läser du just nu?
  2. Vilken är din favoritgenre?
  3. Vilken genre undviker du helst?
  4. Om du fick ställa en fråga till valfri författare, vad skulle du ställa för fråga och till vilken författare?
  5. Vilka författare har du träffat (varit på föreläsning och lyssnat räknas)?
  6. Vilken författare skulle du vilja träffa?
  7. Föredrar du böcker skrivna i förstaperson eller tredjeperson?
  8. Om du bara fick läsa en bok till innan du dör vilken bok skulle du välja?
  9. Om du var tvungen att kasta alt. skänka tre böcker i din bokhylla, vilka skulle du då välja?
  10. Infoga ett av de fulaste bokomslagen du sett (om du kan hitta bilden) i ditt eget inlägg och förklara varför du tycker att det är så fult.

7 kommentarer:

  1. Nu har jag besvarat din enkät i min blogg :)

    SvaraRadera
  2. Ansluter mig till skaran! Gjorde den igår men glömde lämna en kommentar då. Bättre sent än aldrig. :)

    SvaraRadera
  3. JAg har också svarat på din enkät=)

    SvaraRadera
  4. Svar finns i min blogg nu!

    SvaraRadera
  5. Rolig enkät! Mina svar finns, sent om sider, i min blogg nu.

    SvaraRadera
  6. Har svarat en vecka för sent, men lördag är det ju trots allt!

    SvaraRadera