lördag 29 augusti 2009

En helgenkät i brist på annat!

Jag har satt ihop ännu en enkät, i brist på annat. Om du vill delta kan du för enkelhetens skull kopiera frågorna nedan och klistra in på din egen blogg. Lämna gärna en kommentar efter inlägget här så det framgår att du deltar.
  1. Infoga en bild av det snyggaste bokomslaget du har i din bokhylla. Förklara varför du tycker det är så snyggt.
  2. Vilka tre böcker vill du köpa härnäst?
  3. Vad skulle titeln vara till din egen självbiografi?
  4. Om du fick bjuda hem valfri författare i ett dygn, vem hade du bjudit och vad hade ni gjort under dygnet?
  5. Hur ser din läsritual ut (hur förbereder du din lässtund)?
  6. Föredrar du färdiga/definitiva slut eller öppna slut? Varför?
  7. Vilken bok hoppas du blir film, och vem ska i så fall regissera filmen?
  8. Infoga en sångtext som du gillar och musikvideon om du kan hitta den på t.ex. YouTube.
  9. Nämn en rolig litteraturrelaterad internetsida som du brukar vara inne på (helst något annat än en bokblogg).
  10. Hur många böcker läser du i genomsnitt på ett år?

15 kommentarer:

  1. Ja! Mer sånt här, mer, mer!
    Mina svar hittar du här!

    SvaraRadera
  2. Kanonsvårt, men jag ska göra ett försök.

    SvaraRadera
  3. Nu har jag svarat på enkäten jag med =)

    http://sofiemarika.blogg.se/2009/august/en-helgenkat.html

    SvaraRadera
  4. Kul! Den vill jag svara på.

    http://whatyoureadin.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Lite sent har jah svarat HÄR.
    En trevlig blandning på frågorna. Även om youtube svek mej.

    SvaraRadera
  6. Har svarat, men inte heller lyckats infoga från YouTube...

    SvaraRadera
  7. Väldigt rolig enkät, nu har jag svarat i min blogg (:

    SvaraRadera
  8. Kul! Jag älskar enkäter så mina svar finns nu på bloggen!

    SvaraRadera
  9. Jag svarar här

    http://ombockersomjaghunnitlasa.blogspot.com/2009/08/for-ovrigt-anser-jag-att-karthago-bor.html

    SvaraRadera
  10. Jag har svarat i min blogg :)
    http://lottasbokblogg.blogspot.com

    SvaraRadera
  11. Hej. Här kommer mina svar mitt i veckan på din helgenkät.

    SvaraRadera
  12. Nu har jag också svarat (lite sent sådär, som det gärna blir) i min blogg!

    SvaraRadera