måndag 13 juli 2009

Blogguiden - är den värd pengarna?

Jag satt och surfade runt i bloggosfären tidigare i dag och läste bland annat på En bok om dagen att datortidningen Allt om PC gett ut en blogguide för 129 kr. Frågan som ställdes var dels om tidningen var värd pengarna och om man faktiskt fick lära sig något nytt. Svaren var blandade, en del tyckte att den hade hjälpt och andra inte. Själv vet jag inte, för jag har ännu inte hunnit läsa den, än. För samtidigt som jag satt och läste om tidningen på olika bloggar, så kom min man in i arbetsrummet och slängde tidningen i knät på mig. Då hade han varit och handlat och sett tidningen i tidningshyllan. Omtänksam och generös som han är så tänkte han på mig! Snacka om tajming.

Så nu ska jag läsa och återkomma med mina synpunkter. Vi får väl se om den hjälper mig i mitt bloggande (det kan ju bara bli bättre).

Har den hjälp dig i ditt bloggande och tycker du att den är värd 129 kr?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar