lördag 18 juli 2009

Allt från Zombies till potatisskalspaj


Jaha, bokhögen (läs mer om den här) fortsätter att växa. Efter att ha läst olika bloggar så har jag nu inspirerats till att köpa fler böcker, så min beställning från Adlibris ser ut så här:

Seth Grahame Smith, Pride and Prejudice and Zombies á 118 kr
Bram Stoker, Dracula á 58 kr
Neil Gaiman, The Sandman - The Doll's House á 201 kr
Mary Ann Shaffer , The Guernsey Literary Potato Peel Pie Society á 78 kr

Summa: 446 kr

Vilken salig blandning av litteratur, allt från Zombies till potatisskalspaj, snacka om bred och utsökt smak!

3 kommentarer:

  1. Hm, är det mitt "fel", den sista posten? Den finns i alla fall på svenska, lite billigare.

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en boklista jag skulle kunnat tota ihop. Första och sista är två böcker jag verkligen vill läsa, och "...zombies" har jag planerat att köpa åt min bror, men tycker den är väl dyr för en pocket.

    SvaraRadera
  3. Snowflake: Japp, felet är ditt. Jag föredrar att läsa på engelska om det är originalspråket. Pratar nästan alltid engelska hemma med min amerikanska make :D

    Rebelprincess: Då är jag inte ensam om min schizofrena boksmak ;D

    SvaraRadera