torsdag 17 september 2009

Kommer jag att döda någon under New Moon-premiären?

Poison Ivy skrev häromdagen om ett Youtube-klipp (läs här) där en publik, som verkar bestå av mestadels tjejer, får en förhandstitt av filmen New Moon. Det roliga med klippet är inte vad som händer i filmen utan hur publiken reagerar. De är helt hysteriskt galna! Jag hade tänkt att jag skulle se filmen på bio men nu vet jag inte riktigt om jag vågar... jag kanske råkar döda någon. Därför kommer jag förmodligen att vänta, och se den hemma så småningom.

Fast, inte kommer den svenska publiken att reagera likadant, vi som är så lagom! Eller, vad tror du? Kommer du att sitta där och skrika helt hysteriskt då du ser Edward eller Jacob på duken?

8 kommentarer:

  1. Hahaha, men herregud så hysteriskt!! Nog för att jag gillar Twilight, men det där var väl ändå att ta i! Jag hoppas då i varje fall att jag inte börjar skrika så! ;) Men jag fick mig ett gott skratt nu iaf!

    SvaraRadera
  2. Klippet är riktigt roligt. Jag skrattade också gott...speciellt då Jacob tar av sig tröjan.

    SvaraRadera
  3. Haha, lite Beatlesstämning där... Tror nog jag inväntar filmen på dvd också - annars vet man ju aldrig vad som händer uppenbarligen;)

    SvaraRadera
  4. Wow, snacka om galna fans! De skrek ju lika högt som jag nyss gjorde när jag såg att Green Day fick ett av MTVs 2009 musicawards ;) *skrattar*
    Ska dock försöka att inte förstöra farsans trumhinnor när vi ser New Moon. Jag tvingade med honom till Twilight för att det är så mycket roligare att gå med någon istället för ensam och nu blir han tvungen att gå på alla. Hehe ^^

    SvaraRadera
  5. Helena: ja verkligen Beatlesstämning!

    Snöfrod: Ha, ha... Din pappa kommer att få en smärre chock! Du kanske ska varna honom om du vill få med honom på fler biobesök efter New Moon :D

    SvaraRadera
  6. Hahahaha! Din rubrik är hysteriskt rolig, vilka bilder man får i huvudet =D

    SvaraRadera
  7. Poison Ivy: Ja det är bäst att vara på sin vakt ;D

    SvaraRadera
  8. Hahaha! Vilken hysteri! Jag har nyss läst ut den första boken i serien och väntar på att få hem den andra boken. Ska se första filmen så småningom tänkte jag.

    SvaraRadera