lördag 19 december 2009

Lov, bokpaket, julgodis och massor av film!

Jullovet kan inte börja bättre. Snön vräker ner och jag har precis fått två bokpaket från Adlibris. Margaret Atwoods Oryx and Crake, The Handmaid's Tale och Jeff Apters Never Enough - the Story of The Cure. Jag har snart läst ut I museets dolda vrår av Kate Atkinson (som jag snart kommer att skriva mer om) så det ska bli kul att läsa lite Atwood igen. Sedan kommer det att bli en hel del film i jul bland annat Avatar i morgon. Och... allting kommer givetvis att avnjutas med massor av julgodis!

3 kommentarer:

  1. Åh avatar vill jag gå och se! Men jag har inte haft tid... och imorgon är man bortbjuden. Dock har farsan blivit nyfiken på den så jag ska försöka lura med honom i nästa vecka. ;)
    Hoppas filmen är lika bra som den verkar!

    SvaraRadera
  2. Jag tror den kan vara bra. Sigourney Weaver är ju med så jag har hopp. Din pappa kan nog gilla den. Var det inte du som skulle ta med din pappa på New Moon? Hur gick det?

    SvaraRadera
  3. Jo, och det gick bra :) jag fick med honom! Han är fortfarande lite så där till filmerna, tycker de är lite för romantiska och gosiga. Men han är ett stort fan av varulvar och vargar så den uppskattades i alla fall lite tror jag ^^ Han sa faktiskt att han kan tänka sig att se nästa film oxå, men han tyckte de kunde animerat vargarna lite bättre och där håller jag nog med.
    Annars så älskade jag den! Föll totalt för Jacob. Några andra tjejer inne på salongen, och jag då, (vi var inte så många) började fnittra när Jacob tog av sig tröjan... farsan bara himlade med ögonen haha

    SvaraRadera